Poštovani sugrađani,
od 01.10.2023. godine dolazi do povećanja pojedinih cena.
Nov cenovnik možete skinuti odavde.
Sve informacije možete dobiti na naš kontakt telefon 035/242-754 ili u našim prostorijama u ulici Kneginje Milice 3 II sprat.
............................................................................................................................
Poštovani korisnici, obaveštavamo Vas da od sada možete Vaše mesečne karte za ulicu i objekte da platite od 7 - 21h u našem objektu - garaža autopark "Centar". Potrebno je samo navesti registarsku oznaku na koju je sklopljen ugovor.
............................................................................................................................
„OBAVEŠTAVAJU SE KORISNICI DA PRILIKOM PLACANJA PARKING KARTE SLANJEM SMS PORUKA ZAKLJUCUJU UGOVOR O KORIŠCENJU USLUGA PARKING SERVISA, PRI CEMU OPERATORI ELEKTRONSKIH KOMUNIKACIJA ISTUPAJU ISKLJUCIVO KAO ZASTUPNICI PARKING SERVISA U POSTUPKU ZAKLJUCENJA ODNOSNOG UGOVORA I NAPLATE CENE PARKING KARTE, TE DA SE KORISNICI ZA SVA EVENTUALNO SPORNA PITANJA MOGU OBRATITI DIREKTNO PARKING SERVISU. TAKODJE, OBAVEZE KORISNIKA PREMA PARKING SERVISU SMATRACE SE IZMIRENIM KADA KORISNIK IZMIRI SVOJE OBAVEZE PREMA OPERATORU U POGLEDU KUPLJENIH PARKING KARATA“.
............................................................................................................................
Poštovani sugrađani,
od 01.12.2013. godine došlo je do povećanja pojedinih cena.
Nov cenovnik možete skinuti odavde.
Sve informacije možete dobiti na naš kontakt telefon 035/242-754 ili u našim prostorijama u ulici Kneginje Milice 3 II sprat.
............................................................................................................................
Najčešće greške kod plaćanja parkiranja su:
1.SMS poruke su poslate bez oznake grada.
2.Umesto slova O u poruci kucana je 0 (nula) i obrnuto.
3.Permutacija brojeva registracije.
4.Pogrešno tumačenje 15 minuta, građani smatraju da i nakon isteka jednog sata (plaćenog) ponovo imaju 15 minuta, umesto tolerisanih 5 minuta.
5.Građani smatraju da prilikom vraćanja više puta u kratkom vremenskom periodu na isto parkiralište, svaki put im stoji na raspolaganju početnih 15 minuta, što nije tačno jer samo kod promene parkirališta imaju pravo na 15 minuta.
6.U crvenoj zoni ne obraćaju pažnju na vremensko ograničenje (max. 120 minuta).
7.Ne gledaju saobraćajni znak (tablu koja označava zonu parkiranja) – gde su navedene sve neophodne informacije – zona parkiranja počinje iza table.
8.Plate za jednu zonu a parkiraju u drugoj.
9.Plate za žutu zonu i parkiraju u crvenoj zoni misleći da ih sistem neće primetiti.
10.Ne sačekaju odgovor mobilnog operatera, ISKLJUČE telefon zbog toga je poruka stornirana u sistemu.
11.Koriste neizgrebanu kartu za parkiranje.
12.Ne čitaju – ne obraćaju pažnju - uputstvo na poleđini karte za parkiranje.
13.Kartu za parkiranje ne stavljaju na vidno mesto – ili je pokriju da se ne može očitati seriski broj i vreme parkiranja.
14.Pogrešno izgrebu – ne znajući da se seriski broj kartice može samo jednom koristiti, ako se više puta želi upotrebiti ista karta, sistem to prepoznaje i sledi doplatna karta.
15.Stavljaju u džep kupljenu i ispunjenu kartu za parkiranje.
16.Pretplatne karte važe samo za parkirališta za koju je ona kupljena.
17.Preplatnici ne obraćaju pažnju na vreme isteka karte.
|