Poštovani korisnici,
Obaveštavamo vas da će od 01.09.2010. Auto park CENTAR raditi od 00-24h i da se uvodi stalni nadzor vozila u garaži od strane zaposlenih u Parking servisu Jagodina ad.
Akcijske cene (mesečna karta):
opis |
vremensko ograničenje |
cena sa porezom |
za fizička |
za pravna |
pretplatna parking karta za objekte
|
bez vremenskog ograničenja |
2500 din. |
3500 din. |
paušalna parking karta za uličnu mrežu važi za obe zone ( zona I i zona II )
|
bez vremenskog ograničenja |
|
2500 din. |
.............................................................................................................................
Parking servis Jagodina od 1. novembra svakog meseca nagrađuje i svoje najvernije korisnike u tri kategorije :
1. jednog korisnika koji ima najviše sms uplata za parkiranje u toku 1 meseca
2. jednog korisnika Povlašćene parking karte za stanare
3. jednog korisnika Povlašćene parking karte za pravna lica.
Korisnika koji ima najvise sms uplata nagrađujemo sa mesečnim besplatnim parkiranjem u Autoparku "Centar", a korisnike iz 2 i 3 kategorije kroz nagradnu igru (slucajnim uzorkom) nagrađujemo besplatnim parkiranjem za naredni mesec.
Izvlačenje dobitnika je svakog poslednjeg petka u mesecu, a spisak će biti objavljen u listu „Novi put“ u narednu sredu.
Dodatna obaveštenja možete dobiti na telefon 242 754 svakim radnim danom od 8-15h i subotom od 9-14h.
Vaš Parking servis
.............................................................................................................................
Poštovani sugrađani,
Parking servis Jagodina obaveštava korisnike da je od 01.marta 2009. omogućeno plaćanje putem SMS i za mobilnu mrežu VIP operatera.
Time je plaćanje parkiranja putem SMS-a sada moguće za korisnike svih mobilnih mreža i svih pozivnih brojeva (060, 061, 062, 063, 069, 064, 065, 066) aktivnih u Republici Srbiji. Postupak plaćanja je isti za sve mreže, slanjem SMS poruke koja sadrži registarsku oznaku na 3501 za I zonu i 3502 za II zonu.
  
.............................................................................................................................
Najčešće greške kod plaćanja parkiranja su:
1.SMS poruke su poslate bez oznake grada.
2.Umesto slova O u poruci kucana je 0 (nula) i obrnuto.
3.Permutacija brojeva registracije.
4.Pogrešno tumačenje 15 minuta, građani smatraju da i nakon isteka jednog sata (plaćenog) ponovo imaju 15 minuta, umesto tolerisanih 5 minuta.
5.Građani smatraju da prilikom vraćanja više puta u kratkom vremenskom periodu na isto parkiralište, svaki put im stoji na raspolaganju početnih 15 minuta, što nije tačno jer samo kod promene parkirališta imaju pravo na 15 minuta.
6.U crvenoj zoni ne obraćaju pažnju na vremensko ograničenje (max. 120 minuta).
7.Ne gledaju saobraćajni znak (tablu koja označava zonu parkiranja) – gde su navedene sve neophodne informacije – zona parkiranja počinje iza table.
8.Plate za jednu zonu a parkiraju u drugoj.
9.Plate za žutu zonu i parkiraju u crvenoj zoni misleći da ih sistem neće primetiti.
10.Ne sačekaju odgovor mobilnog operatera, ISKLJUČE telefon zbog toga je poruka stornirana u sistemu.
11.Koriste neizgrebanu kartu za parkiranje.
12.Ne čitaju – ne obraćaju pažnju - uputstvo na poleđini karte za parkiranje.
13.Kartu za parkiranje ne stavljaju na vidno mesto – ili je pokriju da se ne može očitati seriski broj i vreme parkiranja.
14.Pogrešno izgrebu – ne znajući da se seriski broj kartice može samo jednom koristiti, ako se više puta želi upotrebiti ista karta, sistem to prepoznaje i sledi doplatna karta.
15.Stavljaju u džep kupljenu i ispunjenu kartu za parkiranje.
16.Pretplatne karte važe samo za parkirališta za koju je ona kupljena.
17.Preplatnici ne obraćaju pažnju na vreme isteka karte.
|